Merkidentiteit

Een sterk merk staat op een stevig fundament. 

Aan de slag met je merkidentiteit

Merkidentiteit

Eye Opener sessie

Met de Contentklus Eye Opener© als instrument helpen wij jou om duiding te geven aan je merk. In 9 stappen vind je de ‘de inzichten’ die leiden tot de essentie. Deze merkbeschrijving geeft houvast bij de verdere merkontwikkeling, zodat de doelgroep zich met het merk wil en kan verbinden. De Eye Opener© dient als leidraad voor het merkverhaal.

Meer over Contentklus Eye Opener©

Merkidentiteit

Visuele identiteit: de look & feel van jouw merk

Een sterke huisstijl zorgt ervoor dat je merk in één oogopslag herkenbaar is. De visuele identiteit – van logo en kleuren tot typografie en beeldstijl – bepaalt hoe jouw merk eruitziet en voelt. Wij zorgen ervoor dat je visuele identiteit naadloos aansluit op je merkwaarden en doelgroep. Zodat jouw visuele identiteit opvalt én blijft hangen. Sterk, consistent en 100% jouw merk.

Merkidentiteit

Tone of voice: de stem van jouw merk

"C'est le ton qui fait la musique". Oftewel: hoe je iets zegt, is net zo belangrijk als wát je zegt. Jouw tone of voice bepaalt hoe jouw merk klinkt en voelt in elke vorm van communicatie. Direct of verhalend? Formeel of juist grappig? Wij helpen je om de juiste toon te vinden, zodat je altijd de juiste snaar raakt bij jouw doelgroep. 

Met een sterke tone of voice zorg je voor herkenning, verbinding en impact. Bovendien weten anderen (medewerkers) die namens jouw bedrijf spreken ook precies hoe zij zouden moeten spreken. Wij vertalen jouw merkwaarden naar teksten die overtuigen en consistent zijn. Duidelijk, eigen en altijd on-brand.

Meer over copywriting

Merkidentiteit

Een inspirerend merkverhaal geeft je merk betekenis

De Eye Opener© vormt de basis voor het merkverhaal. Van campagnes tot content en van salesafspraken tot elke andere vorm van klantcontact.

Het is belangrijk dat íedereen binnen de organisatie weet wat het verhaal is, zodat je dit sámen uitdraagt. Want een brandstory is ook intern van onschatbare waarde. Het maakt tenslotte duidelijk waar het team voor staat en het zorgt ervoor dat alle neuzen dezelfde kant op wijzen. Speciaal om je te helpen bij het opstellen van je merkverhaal hebben wij een workshop ontwikkeld. 

Workshop merkverhaal

Merkidentiteit

Bekijk onze merkidentiteit klussen:

ddd