Meyco Baby logo

&CO Magazine deel 2 is uit!

Ja ja, het is zover! De tweede editie van &CO magazine is uit. En we zijn héél trots! Want met het team van Meyco Baby hebben we hard gewerkt om in dit magazine weer alles wat belangrijk is voor het merk aan bod te laten komen. Het resultaat is een authentiek blad, waarbij verhalen van échte mensen aan bod komen.

Branding = consistentie

Door een goede branding verover je een plekje in het hoofd van je doelgroep. Ze weten wie je bent en waar je voor staat. Het allerbelangrijkste om die herkenbaarheid te creëren is door consistent te zijn in alles wat je doet. Hierdoor krijgt de doelgroep een voorkeur voor je merk en dit resulteert in…. je raadt het al: meer verkopen!

Consistentie door bladformule

Bij de eerste editie van het magazine hebben we een bladformule opgesteld. Dit zorgt voor een leidraad bij de productie van volgende edities. Onze tweede editie sluit perfect aan bij deel één, zowel qua onderwerpen, tone of voice als tone of image. Hoe zo’n magazine tot stand komt? Bekijk case magazine 1.

Geoliede machine

Een belangrijk onderdeel van het magazine is te laten zien hoe échte mensen hun zwangerschap, babymoon of eerste periode met baby ervaren. We selecteerden uit alle reacties van fans via Instagram twee gezinnen waar we thuis mochten komen voor een interview en fotoshoot.
We werken vanuit een concept, shotlist en duidelijke briefing, waardoor stylist, fotograaf en visagist precies weten wat hen te doen staat. Het resultaat is een leuke en ontspannen dag voor de modellen, wat je ook duidelijk terugziet in een (professioneel) eindresultaat.

Hoe we alle merkwaarden, producten en inspiratie met elkaar weten te combineren in een magazine? Ontdek het allemaal in het nieuwe magazine!

Meyco Baby Magazine
Meyco Baby Magazine

Branding = consistentie

Door een goede branding verover je een plekje in het hoofd van je doelgroep. Ze weten wie je bent en waar je voor staat. Het allerbelangrijkste om die herkenbaarheid te creëren is door consistent te zijn in alles wat je doet. Hierdoor krijgt de doelgroep een voorkeur voor je merk en dit resulteert in…. je raadt het al: meer verkopen!

Consistentie door bladformule

Bij de eerste editie van het magazine hebben we een bladformule opgesteld. Dit zorgt voor een leidraad bij de productie van volgende edities. Onze tweede editie sluit perfect aan bij deel één, zowel qua onderwerpen, tone of voice als tone of image. Hoe zo’n magazine tot stand komt? Bekijk case magazine 1.

Geoliede machine

Een belangrijk onderdeel van het magazine is te laten zien hoe échte mensen hun zwangerschap, babymoon of eerste periode met baby ervaren. We selecteerden uit alle reacties van fans via Instagram twee gezinnen waar we thuis mochten komen voor een interview en fotoshoot.
We werken vanuit een concept, shotlist en duidelijke briefing, waardoor stylist, fotograaf en visagist precies weten wat hen te doen staat. Het resultaat is een leuke en ontspannen dag voor de modellen, wat je ook duidelijk terugziet in een (professioneel) eindresultaat.

Hoe we alle merkwaarden, producten en inspiratie met elkaar weten te combineren in een magazine? Ontdek het allemaal in het nieuwe magazine!

Inspiratiemagazine
Nadine van Doorn Marketing Manager Meyco Baby

Nadine van Doorn

Marketing Manager Meyco Baby
"Wauw! Hier is ie dan! Jullie kindje. Bedankt voor jullie creativiteit, concept, rake copy en dedication. Wat een lekker stukje teamwork! Daar zijn we heel blij mee en ook met het resultaat. Nu mega genieten van deze mooie uitgave en even heerlijk ontspannen.... You are golden!"