Meyco Baby logo

&CO Magazine deel 2 is uit!

Ja ja, het is zover! De tweede editie van &CO magazine is uit. En we zijn héél trots! Want met het team van Meyco Baby hebben we hard gewerkt om in dit magazine weer alles wat belangrijk is voor het merk aan bod te laten komen. Het resultaat is een authentiek blad, waarbij verhalen van échte mensen aan bod komen.

Branding = consistentie

Door een goede branding verover je een plekje in het hoofd van je doelgroep. Ze weten wie je bent en waar je voor staat. Het allerbelangrijkste om die herkenbaarheid te creëren is door consistent te zijn in alles wat je doet. Hierdoor krijgt de doelgroep een voorkeur voor je merk en dit resulteert in…. je raadt het al: meer verkopen!

Consistentie door bladformule

Bij de eerste editie van het magazine hebben we een bladformule opgesteld. Dit zorgt voor een leidraad bij de productie van volgende edities. Onze tweede editie sluit perfect aan bij deel één, zowel qua onderwerpen, tone of voice als tone of image. Hoe zo’n magazine tot stand komt? Bekijk case magazine 1.

Geoliede machine

Een belangrijk onderdeel van het magazine is te laten zien hoe échte mensen hun zwangerschap, babymoon of eerste periode met baby ervaren. We selecteerden uit alle reacties van fans via Instagram twee gezinnen waar we thuis mochten komen voor een interview en fotoshoot.
We werken vanuit een concept, shotlist en duidelijke briefing, waardoor stylist, fotograaf en visagist precies weten wat hen te doen staat. Het resultaat is een leuke en ontspannen dag voor de modellen, wat je ook duidelijk terugziet in een (professioneel) eindresultaat.

Hoe we alle merkwaarden, producten en inspiratie met elkaar weten te combineren in een magazine? Ontdek het allemaal in het nieuwe magazine!

Meyco Baby Magazine
Meyco Baby Magazine

Branding = consistentie

Door een goede branding verover je een plekje in het hoofd van je doelgroep. Ze weten wie je bent en waar je voor staat. Het allerbelangrijkste om die herkenbaarheid te creëren is door consistent te zijn in alles wat je doet. Hierdoor krijgt de doelgroep een voorkeur voor je merk en dit resulteert in…. je raadt het al: meer verkopen!

Consistentie door bladformule

Bij de eerste editie van het magazine hebben we een bladformule opgesteld. Dit zorgt voor een leidraad bij de productie van volgende edities. Onze tweede editie sluit perfect aan bij deel één, zowel qua onderwerpen, tone of voice als tone of image. Hoe zo’n magazine tot stand komt? Bekijk case magazine 1.

Geoliede machine

Een belangrijk onderdeel van het magazine is te laten zien hoe échte mensen hun zwangerschap, babymoon of eerste periode met baby ervaren. We selecteerden uit alle reacties van fans via Instagram twee gezinnen waar we thuis mochten komen voor een interview en fotoshoot.
We werken vanuit een concept, shotlist en duidelijke briefing, waardoor stylist, fotograaf en visagist precies weten wat hen te doen staat. Het resultaat is een leuke en ontspannen dag voor de modellen, wat je ook duidelijk terugziet in een (professioneel) eindresultaat.

Hoe we alle merkwaarden, producten en inspiratie met elkaar weten te combineren in een magazine? Ontdek het allemaal in het nieuwe magazine!

Inspiratiemagazine
Nadine van Doorn Marketing Manager Meyco Baby

Nadine van Doorn

Marketing Manager Meyco Baby
Wauw Ilse & Renée! You did it again! Ons tweede magazine is uit en wat zijn we weer blij met het eindresultaat! Het was wederom een zeer fijne samenwerking met jullie en het team. Heel fijn voor ons om de Thuis Bij producties volledig aan jullie over te laten en vervolgens de content te ontvangen die volledig matching is met onze wensen en de briefing. Door jullie professionele inzet en opzet van de vorige voorjaarseditie, stond er nu al een concept als een huis, waardoor onze designer direct aan de slag kon vanuit het eerste format. Ook waren we weer zeer te spreken over de aangeleverde copy en konden we deze editie nóg sneller schakelen om samen dit resultaat te bereiken. Een authentieke uitgave, met échte verhalen door en voor échte mensen én boordevol inspiratie. Op deze manier maakt Meyco mooi bereikbaar voor iedereen. Het was weer een hele KLUS, maar we zijn er weer zeer CONTENT mee! Dank jullie wel!