Klantcase: E-learning & e-book
Thought leadership van e-mail agency Funnelboost verder uitbouwen
Funnelboost is een groeiend e-mailmarketing en customer data agency. Het bedrijf heeft veel kennis en ervaring op het gebied van e-mailmarketing en marketing automation. Om hun positie als thought leader te versterken hebben ze Contentklus gevraagd een e-learning over e-mailmarketing te creëren.
Doel:
- Kennis delen en verder uitbouwen van thought leadership strategie
- Leads genereren door middel van e-learning module
Concept & uitwerking:
Voor iedereen die wil starten met e-mailmarketing is deze e-learning ontwikkeld. De online cursus bestaat uit 7 lessen, te bekijken via een online leeromgeving. Bij elke les krijgt de deelnemer een opdracht en een 120 pagina’s tellend e-book, inclusief de ultieme e-mailmarketing spiekbrief.
Kevin Ruhe & Ferry Willeijns
Oprichters & trainers Funnelboost
"We zijn heel blij met het lanceren van onze Funnelboost Academy met deze eerste e-learning. Ons doel is om mensen nét zo enthousiast te maken over e-mailmarketing als wij zelf zijn. Daarnaast willen we mensen inspireren om méér met e-mail te gaan doen en daarbij kunnen ze natuurlijk rekenen op onze professionele ondersteuning.
Contentklus heeft ons bij de productie van de e-learning volledig ontzorgt. We hebben de lijnen uitgezet en zij zijn verder gegaan van script, tot autocue teksten, tot regie en daarna het inrichten van de online leeromgeving.
De eerste reacties van deelnemers van de training zijn ook heel positief!"