New face! Concepteria: voor verhaling vatbaar
We love it als een project naadloos aansluit bij wat wij het liefste doen! Wij mochten met het nieuwe merk Concepteria van ondernemer Guus Daanen aan de slag. We hebben de eer gehad om op drie cruciale gebieden van merkontwikkeling te ondersteunen:
- Merkidentiteit
- Huisstijl ontwikkeling
- Ontwikkeling nieuwe website
Hoe we dat deden? Lees gauw verder…
1: Find your face: de fundering van de merkidentiteit
Waar staan we voor? En wat willen we uitstralen? Tijdens onze interactieve ‘Find your Face’ sessie leggen we het fundament voor het merk. We doorlopen een aantal stappen die uiteindelijk leiden tot de merkidentiteit en positionering van Concepteria. Guus is een visionair en samen legden we de merkwaarden en onderscheidende factoren van het merk vast.
2: Huisstijl ontwikkeling
Nu de merkidentiteit helder is, namen we de volgende stap. Want hoe breng je een merkidentiteit tot leven? Juist: met een ijzersterke huisstijl. De kleuren en vormen reflecteren de kernwaarden en persoonlijkheid van Concepteria.
3: Doorvertaling naar website: digitale visitekaartje
We willen zoveel mogelijk (potentiële) klanten kennis laten maken met het verhaal van Concepteria. De website is dan ook meer dan een digitaal visitekaartje. Je vindt er inspiratie, voorbeelden van diverse projecten en concepten en reviews van klanten. Een effectieve website versterkt je merkidentiteit, vergroot je zichtbaarheid en bevordert het vertrouwen van klanten. Een onmisbaar instrument in elke brandingstrategie.
Trots op het eindresultaat
Wij zijn super trots op dit project en de fijne samenwerking met Concepteria. Neem zelf maar eens een kijkje op de website!
Wil jij ook je merk een nieuw gezicht geven? Of kan je merk een facelift gebruiken? Wij staan graag voor je klaar!