Klanten

Voor welke klussen kun je Contentklus inschakelen? Daar vertellen we je graag meer over. Want we zijn trots op ons klusportfolio en op de klanten waar wij voor werken! 

Wil jij ook een plekje in deze eregalerij? 

Klus portfolio

Voor welke klussen kun je Contentklus inschakelen? Daar vertellen we je graag meer over. Want we zijn trots op ons klusportfolio en op de klanten waar wij voor werken! 

Wil jij ook een plekje in deze eregalerij? 

Bekijk onze klussen:

Social media advertising

Voor Huggy Buddha richten wij een social media campagne in volgens het “Touch, Tell, Sell” principe. Deze drie-staps strategie zetten we in om de doelgroep te bereiken en daarna te overtuigen.

New Face: Concepteria

We hebben de eer gehad om Concepteria op drie cruciale gebieden van merkontwikkeling te ondersteunen: merkidentiteit, huisstijl ontwikkeling, ontwikkeling nieuwe website. Hoe we dat deden? Lees gauw verder…

Jouw project hier?

Er is nog plek voor jouw project in ons klusportfolio! Neem dan contact met ons op, dan zorgen wij dat jouw project in deze ere-gallerij komt.

New Face: Concepteria

We hebben de eer gehad om Concepteria op drie cruciale gebieden van merkontwikkeling te ondersteunen: merkidentiteit, huisstijl ontwikkeling, ontwikkeling nieuwe website. Hoe we dat deden? Lees gauw verder…

Social media advertising

Voor Huggy Buddha richten wij een social media campagne in volgens het “Touch, Tell, Sell” principe. Deze drie-staps strategie zetten we in om de doelgroep te bereiken en daarna te overtuigen.

Jouw project hier?

Er is nog plek voor jouw project in ons klusportfolio! Neem dan contact met ons op, dan zorgen wij dat jouw project in deze ere-gallerij komt.

Extended marketingteam

Onze nieuwste aanwinst is Fire Safety Centrum. De mannen van Fire Safety Centrum zijn technisch onderlegd, weten van aanpakken en bovenal weten hoe ze als team het beste uit elkaar kunnen halen. 

Waar ze (nog) minder ervaring mee hebben is marketing, en daar vonden ze Contentklus voor! We startten bij de basis: de merkidentiteit. En nu pakken we door om deze identiteit tot leven te brengen in woord en beeld. 

Van concept tot video

Hoe lanceer je intern de komst van een nieuwe robot? Precies! Door middel van een serie video’s. We ontwikkelden een concept en schreven scripts voor een serie van 10 video’s voor intern gebruik bij de grote snackfabrikant Van Geloven in Tilburg. 

In de video’s komen alle projectleden aan het woord en worden de collega’s geënthousiasmeerd voor de komst van deze superrobot die wij ‘Snelle’ noemden. 

Social media strategie en campagnes

Huggy Buddha is de allerzachtste manier om iemand te vertellen dat je om hem of haar geeft. Het is een cadeau met een hele mooie boodschap: “I wish you a happy life”. En dat mag iedereen weten! 

Contentklus beheert alle social media campagnes en organische content voor Huggy Buddha. Maar we posten niet zomaar wat, we hebben een strategie bedacht om dit op een doordachte manier te doen. 

Extended marketingteam

Onze nieuwste aanwinst is Fire Safety Centrum. De mannen van Fire Safety Centrum zijn technisch onderlegd, weten van aanpakken en bovenal weten hoe ze als team het beste uit elkaar kunnen halen. 

Waar ze (nog) minder ervaring mee hebben is marketing, en daar vonden ze Contentklus voor! We startten bij de basis: de merkidentiteit. En nu pakken we door om deze identiteit tot leven te brengen in woord en beeld. 

Van concept tot video

Hoe lanceer je intern de komst van een nieuwe robot? Precies! Door middel van een serie video’s. We ontwikkelden een concept en schreven scripts voor een serie van 10 video’s voor intern gebruik bij de grote snackfabrikant Van Geloven in Tilburg. 

In de video’s komen alle projectleden aan het woord en worden de collega’s geënthousiasmeerd voor de komst van deze superrobot die wij ‘Snelle’ noemden. 

Social media strategie en campagnes

Huggy Buddha is de allerzachtste manier om iemand te vertellen dat je om hem of haar geeft. Het is een cadeau met een hele mooie boodschap: “I wish you a happy life”. En dat mag iedereen weten! 

Contentklus beheert alle social media campagnes en organische content voor Huggy Buddha. Maar we posten niet zomaar wat, we hebben een strategie bedacht om dit op een doordachte manier te doen. 

Promotievideo

Voor de werving van nieuwe sponsoren voor Campus Uden hebben wij een promotievideo gemaakt, waarbij alle facetten van Campus Uden en het belang van deze ontmoetingsplek voor jongeren aan bod komen. 

We hebben het hele project uit handen genomen, van concept, naar storyboard tot opnames en montage. Nu ben je vast benieuwd naar de video? Kijk maar eens mee! 

Tone of Voice

Oh yes, dit is weer zo’n project waar we mega trots op zijn! Voicebooking, hét online stemmenbureau van Nederland, heeft een volledige rebranding ondergaan. Als onderdeel daarvan mochten wij de Tone of Voice maken, in samenwerking met het team van Voicebooking. Het resulteerde in een helder document wat overzicht biedt van de brand voice van Voicebooking.

Training storytelling

Onze training “Scoren met slimme storytelling” kreeg een plekje in de Brightn Academy. Wij vertelden een actieve groep deelnemers álles wat zij moeten weten om storytelling in te zetten voor hun bedrijf of product. Na deze training wisten de deelnemers hoe zij een brandstory moeten opstellen dat áltijd werkt. 

Dat wil jij toch ook?  

Promotievideo

Voor de werving van nieuwe sponsoren voor Campus Uden hebben wij een promotievideo gemaakt, waarbij alle facetten van Campus Uden en het belang van deze ontmoetingsplek voor jongeren aan bod komen. 

We hebben het hele project uit handen genomen, van concept, naar storyboard tot opnames en montage. Nu ben je vast benieuwd naar de video? Kijk maar eens mee! 

Tone of Voice

Oh yes, dit is weer zo’n project waar we mega trots op zijn! Voicebooking, hét online stemmenbureau van Nederland, heeft een volledige rebranding ondergaan. Als onderdeel daarvan mochten wij de Tone of Voice maken, in samenwerking met het team van Voicebooking. Het resulteerde in een helder document wat overzicht biedt van de brand voice van Voicebooking.

Training storytelling

Onze training “Scoren met slimme storytelling” kreeg een plekje in de Brightn Academy. Wij vertelden een actieve groep deelnemers álles wat zij moeten weten om storytelling in te zetten voor hun bedrijf of product. Na deze training wisten de deelnemers hoe zij een brandstory moeten opstellen dat áltijd werkt. 

Dat wil jij toch ook?  

Multi-brand replatforming

Als onderdeel van het multidisciplinaire team van Hans Anders (nexeye) hebben wij ons beziggehouden met de volledig nieuwe website van Hans Anders.

De lancering van hansanders.nl was het startpunt voor een multi-brand replatforming project waar wij met trots een bijdrage aan hebben geleverd. Na hansanders.nl,  hansanders.be in twee talen, eyes + more in 6 talen sloten we af met Direkt Optik in Zweden.

E-boek met infographics

Wist je dat er best wel wat bij komt kijken voordat je lekker kunt plonzen? Wij inmiddels wel!

Voor ZwembadDealer.nl maakten wij namelijk een e-book over het onderhoud van je zwembad. Een echt stukje contentmarketing, zoals contentmarketing bedoeld is: klanten helpen en vragen beantwoorden. We zetten de expertise van Zwembaddealer.nl om in een overzichtelijk e-book in begrijpelijke taal met gebruik van infographics. Meer weten? Bekijk de klantcase!

Bedrijfsnaam en huisstijl

Buro Nabij is een kersvers bedrijf, wat zich richt op jeugdhulpverlening. Het bedrijf is weliswaar nieuw, maar bouwt op de jarenlange ervaring van de eigenaresse. De stap naar ondernemerschap was gezet, nu nog de juiste naam en beeldtaal om ermee naar buiten te treden. En dáár was Contentklus om hierbij te helpen! 

Multi-brand replatforming

Als onderdeel van het multidisciplinaire team van Hans Anders (nexeye) hebben wij ons beziggehouden met de volledig nieuwe website van Hans Anders.

De lancering van hansanders.nl was het startpunt voor een multi-brand replatforming project waar wij met trots een bijdrage aan hebben geleverd. Na hansanders.nl,  hansanders.be in twee talen, eyes + more in 6 talen sloten we af met Direkt Optik in Zweden.

E-boek met infographics

Wist je dat er best wel wat bij komt kijken voordat je lekker kunt plonzen? Wij inmiddels wel!

Voor ZwembadDealer.nl maakten wij namelijk een e-book over het onderhoud van je zwembad. Een echt stukje contentmarketing, zoals contentmarketing bedoeld is: klanten helpen en vragen beantwoorden. We zetten de expertise van Zwembaddealer.nl om in een overzichtelijk e-book in begrijpelijke taal met gebruik van infographics. Meer weten? Bekijk de klantcase!

Bedrijfsnaam en huisstijl

Buro Nabij is een kersvers bedrijf, wat zich richt op jeugdhulpverlening. Het bedrijf is weliswaar nieuw, maar bouwt op de jarenlange ervaring van de eigenaresse. De stap naar ondernemerschap was gezet, nu nog de juiste naam en beeldtaal om ermee naar buiten te treden. En dáár was Contentklus om hierbij te helpen! 

Merkidentiteit Meyco Baby

Meyco Baby en Meyco Home neerzetten als twee aparte merken met een sterke, herkenbare persoonlijkheid. Dát was de opdracht die Meyco (toen nog) neerlegde bij Contentklus. We werkten aan het concept, inhoud én vorm om de twee brands een eigen gezicht te geven, waarmee ze zich kunnen onderscheiden van de concurrentie.

Inspiratiemagazine deel 2

Ja ja, het is zover! De tweede editie van &CO magazine is uit. En we zijn héél trots! Want met het team van Meyco Baby hebben we hard gewerkt om in dit magazine weer alles wat belangrijk is voor het merk aan bod te laten komen. Het resultaat is een authentiek blad, waarbij verhalen van échte mensen aan bod komen.

E-learning + e-book

Deze e-learning is voor iedereen die wil starten met e-mailmarketing. Contentklus ontwikkelde, samen met Funnelboost, 7 inhoudelijke lessen en video’s, te bekijken via een online leeromgeving. Daarnaast creëerden we een 120 pagina’s tellend e-book, inclusief de ultieme e-mailmarketing spiekbrief.

Merkidentiteit Meyco Baby

Meyco Baby en Meyco Home neerzetten als twee aparte merken met een sterke, herkenbare persoonlijkheid. Dát was de opdracht die Meyco (toen nog) neerlegde bij Contentklus. We werkten aan het concept, inhoud én vorm om de twee brands een eigen gezicht te geven, waarmee ze zich kunnen onderscheiden van de concurrentie.

Inspiratiemagazine deel 2

Ja ja, het is zover! De tweede editie van &CO magazine is uit. En we zijn héél trots! Want met het team van Meyco Baby hebben we hard gewerkt om in dit magazine weer alles wat belangrijk is voor het merk aan bod te laten komen. Het resultaat is een authentiek blad, waarbij verhalen van échte mensen aan bod komen.

E-learning + e-book

Deze e-learning is voor iedereen die wil starten met e-mailmarketing. Contentklus ontwikkelde, samen met Funnelboost, 7 inhoudelijke lessen en video’s, te bekijken via een online leeromgeving. Daarnaast creëerden we een 120 pagina’s tellend e-book, inclusief de ultieme e-mailmarketing spiekbrief.

Update website

Het verkiezingsprogramma van Jong Maashorst met alle standpunten voor de verkiezingen van november 2021 een inhoudelijk stuk, maar bevatte nog veel jargon. Aan Contentklus de taak om de tekst leesbaar en toegankelijk te maken. Daarnaast was de nieuwe huisstijl van de partij nog niet doorvertaald op de website. Wij gaven de website een complete facelift!

Hoe bereik je Gen Z?

Contentklus dook in de wereld van Generatie Z. Letterlijk en figuurlijk, want we bedachten sámen met de jongeren hoe we andere jongeren kunnen bereiken. 

Marketing ondersteuning

Fema Kozijnen | Deuren lanceert haar nieuwe gezicht, waarbij wij de nieuwe website mochten maken. Daarvoor hebben we teksten geschreven, social media profielen aangemaakt en een Google Mijn Bedrijf pagina aangemaakt. Ook voor de fysieke vindbaarheid zijn we aan de slag gegaan in de vorm van briefpapier, visitekaartjes en signing op het bedrijfspand.

Update website

Het verkiezingsprogramma van Jong Maashorst met alle standpunten voor de verkiezingen van november 2021 een inhoudelijk stuk, maar bevatte nog veel jargon. Aan Contentklus de taak om de tekst leesbaar en toegankelijk te maken. Daarnaast was de nieuwe huisstijl van de partij nog niet doorvertaald op de website. Wij gaven de website een complete facelift!

Hoe bereik je Gen Z?

Contentklus dook in de wereld van Generatie Z. Letterlijk en figuurlijk, want we bedachten sámen met de jongeren hoe we andere jongeren kunnen bereiken. 

Marketing ondersteuning

Fema Kozijnen | Deuren lanceert haar nieuwe gezicht, waarbij wij de nieuwe website mochten maken. Daarvoor hebben we teksten geschreven, social media profielen aangemaakt en een Google Mijn Bedrijf pagina aangemaakt. Ook voor de fysieke vindbaarheid zijn we aan de slag gegaan in de vorm van briefpapier, visitekaartjes en signing op het bedrijfspand.

O.a. deze klanten boeken meer succes met hun content:

No worries. Be content.

Wij zetten jouw bedrijf in de spotlight bij je klanten. Wil je professionele ondersteuning, een nieuw concept of lancering? We're your girls!
We zijn pas content als jij dat bent!
Renee Kampers en Ilse Peene
Ilse Peene en Renée Kampers
Contentklussers

Wil jij je contentklus uitbesteden?